Opis

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka to do-roczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy od-dolnych inicjatywach. To dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. Konferencja organizowana jest przez Instytut Kultury Miejskiej. Czwarta edycja wydarzenia odbędzie się 7 - 8 marca w Starym Maneżu w Gdańsku-Wrzeszczu.
- Nowe narzędzia, inspiracje dla kultury z innych branż i z zagranicy, badania i case studies, problemowe dyskusje - różnorodny program Konferencji Marketing w Kulturze buduje stałą, publiczność, a dobre opinie uczestników przyciągają kolejne osoby – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.

- W 2019 roku skupimy się na nowych trendach komunikacji z odbiorcami i zastanowimy się, jak instytucje i organizacje mogą skorzystać z ekonomii behawioralnej. Poruszymy tematy współpracy z biznesem, storytellingu w kulturze, finansowania społecznościowego. Nie zabraknie także prezentacji badań dot. konsumentów kultury – zapowiada Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains).

Co roku organizatorzy zapraszają również gości z zagranicy. Pierwszym ogłoszonym prelegentem jest Hansjürgen Schmölzer. Jest menadżerem kultury, dziennikarzem, filmowcem. Został odznaczony austriacką nagrodą państwową w dziedzinie Marketingu oraz Globe Award za najlepiej promowany projekt kulturalny na świecie (Europejska Stolica Kultury Graz 2003), właściciel agencji marketingowej BSX. Tytuł jego wystąpienia to: „Dlaczego mieliby nas odwiedzać goście zagraniczni? Analiza strategiczna dla instytucji kultury z obszarów pozametropolitalnych"

Dla instytucji i organizacji uczestniczących w konferencji przygotowano także Konkurs Kulturalne Case Studies 2018! Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybierze 6 do prezentacji podczas konferencyjnego afterparty. Zwycięska kampania otrzyma statuetkę oraz nagrodę w wysokości 1 000 zł.

Bilety na konferencję oraz warsztaty towarzyszące wydarzeniu wyczerpały się.

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej