Szukamy dynamicznych i zdeterminowanych osób, z którymi będziemy mogli budować markę Starego Maneżu.
Jeśli pragniesz być blisko najważniejszych wydarzeń rozrywkowych w Trójmieście, a kontakt z ludźmi jest dla Ciebie motorem do działania, szukamy Ciebie! Jeśli wymarzyła Ci się praca w obsłudze takich wydarzeń wyślij swoje CV do Nas.
Szukamy osób multifunkcyjnych lubiących robić różne rzeczy od obsługi baru czy pracę przy serwisie bankietowym po wsparcie organizacji wielkich produkcji koncertowych.
Aktualnie rekrutujemy:
Producent koncertów / Booker koncertowy
kierownik / koordynator
umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b
Twój zakres obowiązków
• Produkcja koncertów oraz innych wydarzeń, w tym festiwali oraz zarządzanie wszystkimi fazami ich realizacji
• Tworzenie budżetów wydarzeń oraz końcowe ich rozliczenie
• Przygotowanie harmonogramu produkcji, organizowanie i koordynacja pracy pozostałych zespołów oraz podwykonawców, nadzór nad realizacją wydarzenia
• Ustalanie szczegółów współpracy z partnerami, w tym negocjowanie i przygotowywanie umów,
• Planowanie i realizację logistyki oraz opiekę nad artystami-wykonawcami (organizacja noclegów, zakwaterowania, itp.)
• Uczestniczenie w tworzeniu planów programowych oraz budowanie spójnego repertuaru Maneżu
• Nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z agentami, managerami i przedstawicielami branży muzycznej
• Współpraca z zespołem marketingu, zarządzanie wewnętrznymi procesami związanymi z tą współpracą
Nasze wymagania
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy produkcji wydarzeń i koncertów, w tym w planowaniu i rozliczaniu budżetów wydarzeń
• Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań
• Samodzielność, zaangażowanie, dokładność, rzetelność i systematyczność
• Dyspozycyjność - gotowość do pracy wieczorami, w weekendy, dni świąteczne, zgodnie z zapotrzebowaniem i kalendarzem wydarzeń
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
• Wysokie kompetencje interpersonalne oraz umiejętności negocjacyjne
• Gotowość do pracy pod presją czasu i w zmiennych warunkach, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
• Znajomość realiów rynku muzycznego oraz świata kultury, orientowanie się w trendach popularności zarówno lokalnych, krajowych jak i zagranicznych artystów
• Umiejętność pracy zespołowej oraz prowadzenia efektywnej komunikacji między wieloma podmiotami uczestniczącymi w procesie produkcji wydarzeń,
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Powerpoint)
To oferujemy
• Narzędzia CRM, telefon służbowy
• Podstawę + premię
• Stabilne zatrudnienie
• Posiłki pracownicze
• Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i profesjonalnym zespole
Nie zwlekaj, może szukamy właśnie Ciebie.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jeśli nie ma stanowiska, którym aktualnie jesteś zainteresowany/a, zapraszamy do wysyłania aplikacji na adres: rekrutacja@hossabiz.pl
Aplikując zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Hossa.biz Pańskich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym a także na przekazanie tych danych Spółkom Grupy Hossa w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych oraz potwierdza Pani/Pan, że został/a poinformowany/a: o przysługujących Pani/Panu prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności swojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania Pani/Pana danych oraz celu ich przetwarzania – zgodnie z naszą klauzulą informacyjną.